1.       SINIFLANDIRMA ÖneriTalepŞikayetDiğer
2.       KONUSU Hizmetle İlgiliPersonelle İlgiliYönetimle İlgiliAltyapısı ve Çevre İle İlgiliDiğer
3.       ÖNCELİKLENDİRME Acil Hemen ÇözülmeliErtelenebilirDF Açılarak Takibi Yapılmalı
4.       Şikâyet, talep ve öneri açık tarifi ve ilgili yardımcı bilgiler.
5.       Üye tarafından istenen düzeltme (varsa).

6.       Çözüm için yapılan işlemler.
Şikayet Değerlendirme Anketi  
Şikayet, talep ve öneri iletiminden sonraki geri bildirim süresini nasıl değerlendiriyorsunuz? Çok ZayıfZayıfOrtaİyiÇok İyi
Şikayet, talep ve öneri hakkında irtibat kurulan kişi ile iletişimi nasıl buluyorsunuz? Çok ZayıfZayıfOrtaİyiÇok İyi
Şikayet, talep ve öneri iletiminden, sonuçlanana kadar ki süreyi nasıl değerlendiriyorsunuz? Çok ZayıfZayıfOrtaİyiÇok İyi
Odanın şikayet, talep ve önerinize karşılık getirdiği sonuç, çözümü nasıl değerlendiriyorsunuz? Çok ZayıfZayıfOrtaİyiÇok İyi
Şikayet talep ve önerinize rağmen kalite performansı nasıl değerlendiriyorsunuz? Çok ZayıfZayıfOrtaİyiÇok İyi

Şikayet Yönetimi Prosedürü