İskenderun Ticaret ve Sanayi Odası Kalite Testinden Başarı İle Geçti

Anasayfa/İtso Haberler/Genel Haberler/İskenderun Ticaret ve Sanayi Odası Kalite Testinden Başarı İle Geçti

İskenderun Ticaret ve Sanayi Odası Kalite Testinden Başarı İle Geçti

İskenderun Ticaret ve Sanayi Odası, Türk Loydu İktisadi Kuruluşu Vakfı tarafından gerçekleştirilen iki ayrı başlıktaki kalite denetiminden başarıyla geçti. ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Revizyon Denetimi ve ISO 10002:2014 Müşteri Memnuniyeti Yönetimi Sistemi (MMYS) Denetimi Türk Loydu Denetçisi Savaş TATIL tarafından gerçekleştirildi.

Türk Loydu Denetçisi İskenderun Ticaret ve Sanayi Odası’nın sahip olduğu ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi için Belge Yenileme ve Geçiş Tetkikinin yapılarak ISO 9001:2015 standardına göre çalışmaların uygun yürütüldüğünü belirlediklerini anlattı.” ISO 9001: 2015 Kalite Yönetim Sistemi Revizyonlu Belgesi’ni almanız hususunda raporumuzu ileteceğiz dedi.

Türk Loydu Denetçisi “ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgelendirme Tetkiki neticesinde; İskenderun Ticaret ve Sanayi Odası’nın standarda uygun sistemi kurduğu ve istenilen düzeye geldiği görülmüş olup belge almaya hak kazandığı raporlanmıştır” dedi.

İskenderun Ticaret ve Sanayi Odası Genel Sekreteri Figen Gül Dönmez ”Türk Loydu’ndan almış olduğumuz ISO 9001:2015 Revizyonlu Kalite Yönetim Sistemi Belgemiz ve TS ISO 10002:2004 Müşteri Memnuniyeti Belgemiz ile 5 yıldızlı Akredite oda olduğumuzu bir kez daha kanıtladık. ISO 10002:2004 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi, Üyelerimize Verdiğimiz Hizmetin Kalitesini Artıracaktır. Üyelerimizin taleplerini, önerilerini ve şikâyetlerini müşteri memnuniyet sistemi kapsamında ele alarak, Odamızı, çalışma alanımızdaki ticaret ve sanayiyi geliştirmeye çalışıyoruz. Odamızın tüm faaliyetleri için etkin ve verimli bir şikâyet ele alma sürecinin kurulumu ve geliştirilmesi için rehberlik sunan ISO 10002 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi ile Üyelerimize daha iyi bir hizmet sunarak fayda sağlamayı hedefliyoruz. Almış olduğumuz bu belge ile Odamızın saygınlığını, memnuniyetsizlikleri giderme yeteneğini artırırken, üyelerimizin geri bildirimlerine dayanarak hizmet kalitesini iyileştirilmesine katkı sunulacaktır” dedi.

17/09/18|Genel Haberler|