(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.data-privacy-src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-839741-76', 'auto'); ga('send', 'pageview');

Local Time

  • Timezone: America/New_York
  • Date: 16 Eki 2019 - 17 Eki 2019
  • Time: 01:30 - 05:30
QR Code

Tarih

16 Eki 2019 - 17 Eki 2019

Zaman

08:30 - 12:30

ULUSLARARASI PAZARDA MÜŞTERİ BULMA DANIŞMANLIK PROGRAMI

MÜŞTERİ İLETİŞİMİ VE SATIŞ ETKİNLİKLERİ

HEDEF
H.1. SATIŞTA MÜŞTERİ İTİRAZLARI İLE BAŞA ÇIKMA YETKİNLİKLERİNİN GELİŞTİRİLMES
H.2. SATIŞ AKTİVİTELERİ ODAKLI ZAMAN YÖNETİMİ YETKİNLİKLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ
H.3. SATIŞ KAPAMA TEKNİKLERİ KONUSUNDA YETKİNLİKLERİN GELİŞTİRİLMESİ
H.4.TESPİT EDİLEN FİRMALARLA KOYULAN HEDEFLER DOĞRULTUSUNDA İLETİŞİM
H.5. SATIŞ AKTİVİTELERİ PERFORMANS KONTROLÜ VE İYİLEŞTİRME ÇALIŞMALARI

Go to Top