(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.data-privacy-src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-839741-76', 'auto'); ga('send', 'pageview');

Local Time

  • Timezone: America/New_York
  • Date: 02 Eki 2019 - 03 Eki 2019
  • Time: 01:30 - 05:30
QR Code

Tarih

02 Eki 2019 - 03 Eki 2019

Zaman

08:30 - 12:30

ULUSLARARASI PAZARDA MÜŞTERİ BULMA DANIŞMANLIK PROGRAMI

HEDEF PAZARLARDA POTANSİYEL ALICILARIN TESPİTİ VE İLETİŞİM

HEDEF
H.1. HEDEF PAZARLARDA POTANSİYEL ALICILARA ULAŞMAK İÇİN KAYNAK TESPİTİ
H.2. HEDEF PAZARLARDA YERLEŞİK MİN. 100 POTANSİYEL ALICI FİRMADAN OLUŞAN LİSTE HAZIRLAMA
H.3. TESPİT EDİLEN FİRMALARIN KENDİ İÇLERİNDE GRUPLANMALARI
H.4.TESPİT EDİLEN FİRMALARLA KOYULAN HEDEFLER DOĞRULTUSUNDA İLETİŞİM
H.5. MÜŞTERİ GÖRÜŞMELERİ VE İKNA PERFORMANSININ GELİŞTİRİLMESİ ÇALIŞMALARI

Go to Top