(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.data-privacy-src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-839741-76', 'auto'); ga('send', 'pageview');

Local Time

  • Timezone: America/New_York
  • Date: 22 Eki 2019 - 24 Eki 2019
  • Time: 01:30 - 05:30
QR Code

Tarih

22 Eki 2019 - 24 Eki 2019

Zaman

08:30 - 12:30

ULUSLARARASI PAZARDA MÜŞTERİ BULMA DANIŞMANLIK PROGRAMI

MÜŞTERİ İLETİŞİMİ VE SATIŞ ETKİNLİKLERİ

HEDEF
H.1. HEDEF PAZARLARDA YERLEŞİK MİN. 50 POTANSİYEL ALICI TESPİT ETME
H.2. SATIŞ AKTİVİTELERİ PLANLAMA TEKNİKLERİ
H.3.TESPİT EDİLEN FİRMALARLA KOYULAN HEDEFLER DOĞRULTUSUNDA İLETİŞİM
H.4. SATIŞ AKTİVİTELERİ PERFORMANS KONTROLÜ VE İYİLEŞTİRME ÇALIŞMALARI
H.5. CRM PROGRAMI VE DIŞ TİCARET SATIŞ AKTİVİTELERİNE ADAPTASYON ÖRNEK UYGULAMALARI

Go to Top